OBSERVACIONS

--------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------

IMATGE DEL DIA

Les dracònides vistes des de Badajoz + info

diumenge, 29 d’abril de 2012

Aquest és l'última entrada que es publicarà en aquest bloc. Han estat molts mesos d'intenses publicacions però ara això ja s'ha acabat. Aquest no és un adéu final sinó que la meva presència en aquest bloc s'ha acabat. Ara podreu continuar llegint els meus comentaris i d'altres companys a un altre bloc, concretament a http://bcnmeteo.blogspot.com.es/ . Amb aquest nou bloc vull intentar corregir tots els errors vaig fer amb aquest bloc. Se que ja sou pocs els qui seguiu aquest bloc però us vull dir que ha estat un plaer formar part d'aquest bloc que vaig començar amb tota la il·lusió del món i que m'ha permès millorar tant a nivell de coneixements meteorològics com a nivell d'informàtica. En definitiva MOLTES GRÀCIES per seguir-nos i us espero al nou repte que va començar avui!!
Fins sempre!!

PD: El bloc no es tancarà sinó que no s'actualitzaran els continguts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada